BERITA SEDIH....huhuhu...


Alahai..ni adalah special entry..live from Pusat Bandar Damansara...dengan ini diumumkan bahawa http://www.blogger.com/ telah di"block" di Bukit Aman...kasihan my sis...Oleh yang demikian..(huhuhu..ayat skema..)smua xtvt diblog mummyayu tergendala sehingga mummyayu beli broadband sendiri kot.. la..Atas sebab2 demikian..mohon jasa baik semua pemenang contest mummyayu meng"email" alamat umah atau opis masing2 untuk penghantaran hadiah...setakat ini baru ada 7 orang pemenang yang dah email iaitu ali imran,irfan,mirza,eiymann,umairah, intan n damia..nama yang lg 3 orang yg tak disebut,sila email alamat anda ye..nak hadiah x...?hehehehe...Dan dengan ini diumumkan pemenang pilihan juri..n the winners is...Adik Mirul dr cutemiut78.blogspot.com 'nnn' daneen dr mummydasy.blogspot.com...kalian juga diminta utk meng"email" adress kalian k...(apsal ayat aku ni cam budak baik jer..??)

Sekian wat time ni..kot ada pesanan dr mummyayu,..akan dikabarkan k...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. kahkahakaha...gelabah siot along ko....siap ajak tengok harga broadband...hahahahahahha......
    ayu...meh beli laptop skali.....

    ReplyDelete
  2. alahai siannnya..

    woohooo.. tgh baca2.. skali terbaca the winner from juri.. nama Mirul.. eh.. ya ke ni.. cam tak caya je.. eemmm apapun thanks a lot.. nanti kita emailkan all detail ya

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...