Nasi Ayam for lunch hari Isnin

bila dah cuti panjang
adik2 pun balik
memang mcm2 menu la keluarkan

ni menu hari Isnin plak
nasi ayam

masak nasi dulu
bila dah siap rebus ayam2 tu 
siapppp...

adjust sup
letak kentang & carrot
daun sup daun bawang
kasi cun....
siappp!!

goreng ayam yg dah rebus tadi
so x lama sgt pun

timun, tomato, salad

sos nasi ayam..
home made ye
ni Ibu buat..memang pergh....sedappp

and kuah kicap
ni Mummy Ayu buat
simple2 jer

alhamdulillah
siap la menu nasi ayam....utk lunch hari isnin tu
😋😋😋

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. Rasa macam dah lama plak x buat nasi ayam..kalau kat rumah SA nasi ayam ni memang laku...seekor ayam x cukup de...askar ramai

    ReplyDelete
  2. Sedapnya nasi ayam..pos sikit kat sy kak..hahaha

    ReplyDelete
  3. Sedapnya nasi ayam...
    Makan ramai-ramai menu macam ni pun dah ok sangat. Confirm bertambah -tambah nasinya ye MA :)

    ReplyDelete
  4. Nmpk sedap MA.. sambal merah tu mcm sambal nasi ayam hainan je 👍🏻👍🏻

    ReplyDelete
  5. Puas hati buat sendiri
    Boleh makan banyak2

    ReplyDelete
  6. salam singgah. lama tak masak nasi ayam ni. skill dh tumpul. ingat - ingat lupa dah sambal nasi ayam ni resepinya macamana. dulu semua dalam kepala.

    ReplyDelete
  7. anak-anak baru sebut haritu... nak makan nasi ayam muma. mana nak cari nak oiiiii Muma dah tak ada

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...