Hari Kantin - Seisi tengahari

dlm kul 12 lebih mcm tu
kami turun sekali lagi
emmm...with usual suspect la kan

serius banyak betul dessert yg dijual
and memang kena kuat iman sungguh
sbb tadi dah beli dah kan
so kali ni..more kepada tengok2 jer

burn cheese cake
comel2 je kan

brownies..alahai
tadi dah beli..cukup

fruit pudding

kali nie memang kejab je
ok dah jom naik opis

hasilnya....
x de la banyak sgt kan

beli cendawan goreng ni

and coffee...
besar cup nya
RM 6 je
Mummy Ayu nya of coz la americano tu kan

pas tu beli lauk kari tapau
balik kang masak nasi, goreng sayur...siappp
and beli dark choc choco tub tu
leh la wat kudap2 kat rumah
Ian & Iris pun layannnn

tu je
ok la kann..kan...? 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. seronoknya da hari kantin....rambang mata tengok tu ha

    ReplyDelete
  2. meriah ada pagi petang...tp selalunya, memang beli untuk anak2 kt umah...kikiki

    ReplyDelete
  3. Kalo di ofis saya ada begini, saya akan lihat berapa hari mereka jualan. Jadi bisa perkirakan tiap hari nak beli yg mana ๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
  4. dessert ni kalau bawak kyra mmg ngeri..yg 2 heroes ni more to kerepek2..tp kyra semua yg manis dia suka. smoga cepatlah insof anakku

    ReplyDelete
  5. seronoknyaa ! cantik betul mummy !! <3

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...