BERSIH......cukup2 la tu...

hari nie....
perhimpunan BERSIH
nie yg ramai la polis, tentera...dan pihak2 yg terlibat kena bertugas di hujung minggu
terpaksa korbankan masa bersama keluarga
demi untuk keselamatan negara
entahla...
minta2 tak apa perkara yg tak diingini berlaku....


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hmmm...janji kita tak terlibat.orang lain tu biarkan la...

    ReplyDelete
  2. itu la dia kalo ada otak tapi tak nak gunakan.. apa daaa.. MENYUSAHKAN.. mekchu yg tak de efek jem ni pun geram je tengok..

    ReplyDelete
  3. huu~ tu lah..en suami kita pun btugas non stop..tak balik mlm minggu tu tau.. =P

    hrp tak berulang lg hal2 mcm ni..

    ReplyDelete
  4. hmmm... kl lengang kan... adik & kakak semua blk kg.. ;)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...