Entry untuk Notti Netti dan kengkawan lain juga ~ 566 Hari

dah la tak perasan dia buat entry tu
he he he....
hah..buku citer yga Mummy Ayu tgh baca nie pun best..
(novel byk giler yg tak sempat & lum baca)
tapi sbb kan best..
nak gak buat review
566 Hari Mencari Cinta (beli hari tu)
kisah Firdayu (nama dah dekat2 dah dah tu..Firdayu ~ Idayu)
dia nie player..suka mainkan perasaan lelaki
tukar2 boyfriend mcm tukar baju
suka goda lelaki kaya
tapi bukan la pisau cukur sgt pun
sbb dia dah memang kaya & berjaya pun
nak jadi citer..
nenek dia cabar dia cari lelaki & kawin
dlm masa 566 hari
kalu tak..harta dia semua nenek dia dpt
tapi kalu dia berjaya..
semua harta nenek dia, dia dapat
(nenek dia memang la kaya)
so......kira mencabar gak la nie..
belum abis baca lagi..
semua untie & unclel dia ~ anak & menantu nenek dia
of coz la tak puas hati
emmm....ending lum tau lagi
tapi best la....
Net...pas abis aku baca,
aku pas kat ko yer...:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

Jemputla komen di sini...