Bintat2 penuh dimuka......

pic snap malam semalam
nak tido tu
sempat lagi dua beradik nie posing2..
ala sian...
pagi nie tgk.....
penuh muka masing2 bintat2.....
Iris banyak kat muka
badan & kaki byk gak
tapi tak sebanyak Ian...
Ian punay badan, kaki..penuh
tgk la gelagat dua beradik nie
sama2 hijau lak malam semalam
hari nie kena tinggal ngan Tok Umi
Mummy dah start work dah..
kalu boleh nak cuti lagi
tapi tak leh la sayang
kena keja gak
cuti kena simpan gak ....
nanti ptg kang Mummy balik...Mummy beli apa2 yer...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Ala ciannyer....anak i bln 4 ari tu kena...sekarang still nampak tanda kat muka...hmmm...arap2 besar nnt ilang ler...

    ReplyDelete
  2. sian nye iris & ian
    jgn makan kicap
    nanti bkesan

    ReplyDelete
  3. nie kena bintat2 campak ke dik ??? soo sweet tgk iris senyum cam tuu geram tul !

    ReplyDelete
  4. tapi elok jugak diorang kena dua2 sekali ayu..senang jaga...nanti insya allah tak kena dah sampai ke besar...:)

    ReplyDelete
  5. alahai..cian ian n iris.. tp nasib baik dedua kena serentakkan??? kalau xjenuh nak jaga.. 1 lg mmg cuti xleh pakai abis camtu je... nak raya nak pakai cuti.. kang next time dorang sakit lagi..parah pulak kalau cuti dah abis

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...