Nak kuar ngedate dah....

ok...dah nak kuar ngedate dah..
dgn sapa???
dgn my BFF of coz & ngan Suziey
dah ajak Amy..
tapi dia busy plus tak cihat sgt plus jauh...
and Suziey dah ajak Watie
tapi dia pun busy plus tak sihat
korang pakat ke buat alasan????
emmmm...
and ini perkara2 yang nak disettle kan ari nie
1st yg tomei tu..hadiah yg Suziey menang hari tu
tak yah pos sbb dekat sgt
kang kitaorg buat upacara penyampaian hadiah cikit...
sowie dulu tau before apa2..he he he..
2nd sampul surat...nak pos hadiah happy new year giveaway
and 3rd table calender tu nak kasi kat....
ok..sambung ptg nanti
ngan pic posing2 kami...

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. have fun..aku lyn gmbr je la nanti

    ReplyDelete
  2. ngedate saje kamo kamo ni ye..hehe..best2x..enjoyyyy! ^_^..kim salam kt kengkwn ngedate kamo..hehe..

    ReplyDelete
  3. huhu..teruja tp makcik nett ni meeting plak..ke dia lelap dlm meeting tu smpai xsedar org dh abis meeting..ekek:D haih..

    ReplyDelete
  4. aishhhh...asyik ngedate jer yer kalau hari jumaat...hehe..

    selamat berenjoy!!

    ReplyDelete
  5. ooo..mgadate ngan suziey ke...bestnya...

    ReplyDelete
  6. owh.. ade member baru nk join ek ?? best2

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...