Saya belajar masak nie dulu kerana 'dia'....

dinner malam tadi masak nie....
ayam masak lemak cili padi....
bekajar mask nie time form ke form 3
mcm tu la
sebab belajar masak lauk nie
time tu kawan ngan org negeri sembilan
so...'dia' ckp lauk fav 'dia'
me pun....excited nak belajar masak lauk nie
tapi tak pernah pun kasi dia rasa...
senang sangat la lauk nie
campak2..siap....
bila masak lauk nie, teringat la kenangan silam....
time dolu...dolu....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. uishhh..sedapnyer.. mmg salah 1 febret lya ni.. lama dh x merasa

    ReplyDelete
  2. aku pun terkenang 1st time aku masak lauk nie..pedas giler....2 genggam cili padi aku letak......kesian mak aku.....

    ReplyDelete
  3. sedap nye..sejak kawin x perna masak lauk ni, sebab hubby x suka..haihh

    ReplyDelete
  4. dapnya tgk aym msk lemak cili api tu...x pndai buat le..hehe

    ReplyDelete
  5. Lya ~ masakan yg simple..

    Lelord ~ :-)

    Pn Zana ~ Ayu suka2 mcm tu je la..

    Net ~ aku mlm tadi masak, letak cili api 2 biji je..sbb aku kan tak suka pedas..he he he..

    afni ~ hubby ayu tak kisah sgt..

    zura ~ senang sgt la dear...

    ReplyDelete
  6. eceh ceh ceh....down memory lanelah ni ye

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...