Rombongan di bulan puasa...

last week...sabtu
kami gi rombongan
ha..gegeh kan, bulan2 puasa gi rombongan
he he he
ladies...
gegeh la..
sbb rombongan beli pinggan mangkuk
tambah koleksi blue and white

tahun 2017 dah gi dah
kali ni..gi lagi

1st stop..
tempat sama yg kami pernah gi dulu
kat sini..Mummy Ayu beli mug jer 6 biji

2nd stop..benjarom village
pun dah pernah gi dulu
benjarom ni mahal
so..beli yg kecik2 wat kenangan je la 

bergambar..sudah tentu yer
alots...

3rd stop
pun kedai benjarom gak
lagi mahal
so..tgk2 jer la
and..posing2
he he
kedai cantik

pas tu dok la google....utk 3rd shop ni
cari satu kedai yg kami gi dulu tu
bukak FB ..tgk pic lama
alhamdulillah..jumpa jugak
siap whatsapp cik ecah, tanya nama kedai bagai
meriah la masing2...
oh yer..
kami memang pakat2 nak pakai white & jeans
tu sedondon je bila bergambar tu
kebetulan..blue & white
memang kena sangat la kan
:-)
kat sini banyak beli
see...siap ajak tokei posing sama
penin dia melayan kami

dapat pinggan makan 4 segi
dan macam2 lagi la..
he he he

4th stop
ni pun kedai baru 
kedai ni more ke barang2 hiasan

pasu2....dan segala mcm 
emm..terjebak jugak la
comei kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Wihh keren ibu ibunya hitz kekinian,.. http://bit.ly/2VV8Ioo

    ReplyDelete
  2. wah.. sedondon dengan pinggan yang dibeli..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...