Gi sekolah jom

minggu ni Iris nya giliran gi sekolah
Ian next week...
x sama plak diaorang

Iris sekolah petang
selalunya Tok Abah yg hantar gi sekolah,
balik baru Mummy Ayu amik

but hari ni Jumaat
Tok Abah balik lambat skt dr masjid
so..Mummy Ayu yg hantar kan
as usual
muka senyum x ikhlas sbb kena paksa ngan Mummy amik gambar
he he he

Ian plak sekolah pagi
Mummy Ayu akan hantar,
balik ngan Tok Abah

Tok aka Ayah Mummy Ayu la
alhamdulillah Ayah & Ibu sihat lagi
banyak tolong kami
antara hikmah nya Didi & Mummy Ayu beli rumah kat Seremban
and aturan Allah yg sgt indah utk kami
alhamdulillah...
πŸ’“πŸ’“πŸ’“ 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. seronok melihat anak2 membesar di depan mata..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah mak ayah MA sihat lagi.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah
    Pembelajaran bersemuka dah bermula

    ReplyDelete
  4. alhamdullilah...sangat bersyukur dengan rzeki yang ada

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, selamat bersekolahhh

    ReplyDelete
  6. dulu waktu anak2 kecik dan bersekolah mak abah akak yang suka hantar cucu2 ke sekolah. but it was about 10 years ago. now abah akak pun dah tak de.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. Dah start sekolah dah..
    semoga semuanya baik-baik sahaja buat anak-anak dan guru-guru.. Aamiin..

    ReplyDelete
  8. makin bsar makin dia tak minat nak selfie sangat... tapi emaknya pulak suka selfie kan hehehhe...

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan segala urusan . Stay safe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...