Ofis diserang?

pagi ni Mummy Ayu sampai opis...
terkejut jab
sbb sepah2 ni
bukan diserang oleh bad guy
keja dlm pejabat polis, mustahil la kena serang ngan org jahat
but..kalu mcm ni, leh tau la kena serang ngan "apa" kann

emmmm...see
jauh "dia" bawa sampah ni 
so far x pernah nampak lagi
ni memang keja malam malam la kan
hari tu sekali..dia main selipar boss
and gigit2 akar pokok bunga boss Mumy Ayu
kali ni...makin ligat plak "dia"

sekali tgk... belakang komputer boss Mummy Ayu
ooooo..
baru teringat ..
semalam ada one of our officer kasi boss ikan masin, ikan pekasam bagai
dia baru balik dr kampung
Mummy Ayu pun dapat but dah bawa balik rumah
x terpikir langsung la nak simpan dlm peti ais
apa lagi..party la "dia" kannnnn

emmm..kena pasang perangkap ni
but...geli
but have to la ...
kan?

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. Kena pulak ikan masin memang rancak dia berpesta πŸ˜…

    ReplyDelete
  2. berani dia ni, tak takut dengan polis. hehe

    ReplyDelete
  3. Saya guna "air kencing harimau" alhamdulillah tak berani lagi deols ni berparty malam² hehe

    ReplyDelete
  4. Amboi kemain dia ye...
    Nampak gaya kenalah pasang perangkap MA.

    ReplyDelete
  5. dia berpesta ria ye....amboi..amboi....kena pasang perangkap x pun beli racun yang viral kat FB tu..

    ReplyDelete
  6. Kenduri sakan dia ye.. Tp ofis lama mmglah kan.

    Masa ofis aku kat menara KWSP kl tu pun sama.. Ada je Cik ti tu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...