Balut buku

mummy ayu ada perangai sikit
x suka tgk buku yg togel mcm ni
Mummy Ayu mesti akan balut...kasi cantik

kisahnya pagi ni
keja dah x de
ngantuk
pegi opis kawan..minta buku dia nak balutkan
boleh???

x sampai 1 jam
siapppp
he he he
siap cover plastic semua yer

last week...
balut gak buku2 org
siap msg sorang2..kena la minta izin nak balutkan tu
siap ada yg nak bayar
x yah la...ikhlas balutkan jer

sbb nya
buku2 ni akan dtg ke Mummy Ayu jugak
mcm ni
kan x cantik
geram je tgk...
so bila dah awal tahun ni
suruh diaorang tukar buku
and hasilnya....
hah..kan cantiks elok je
sedap mata memandang
nak buat keja pun...bersemangat
keja ngan buku2 yg cantiks....

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
sekali ada kawan cakap
nanti leh balutkan buku sekolah anak dia
eh eh...buku sekolah malas skt
sbb plastic je
x leh nak balut pakai wrapper yg colorful tu
he he he

* pssttt..bukan buku je Mummy Ayu balut
kotak pun....๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
ada tak yg sama mcm Mummy Ayu?









 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. Dulu yes..tapi xde yang appreciated, so batut sendiri punya buku je...itupun dah lama x ganti buku baru..hahaha

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, rajinnya! Memang suka tengok buku-buku cantik berbalut begini. Lagi-lagi kalau kertas pembalut tu pun cantik coraknya. :)

    ReplyDelete
  3. aku takde perangai balut2 ni..
    tu arwah mama kata..patutnya aku ni lahir jadi lelaki je

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...