Prosperity Burger...kembali!

malam semalam
gigih x gigih la Mummy Ayu 
lepas dah tido petang tu
malam... kuar jab gi Mc'D
gara gara....
v
v
v
v
prosperity burger
mcm cepat je plak kuar
raya cina kan bulan 2
but..cepat kuar cepat leh makan
 he he he 

yum yum
teringat dulu masa diperantauan
jenuh la kirim kat kengkawan
nak makan prosperity burger ni
emmm...
alhamdulillah now..leh mam panas2 lagi
kengkawan dah ke??? 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. Baru nampak iklan tepi dekat McD semalam tapi nampak prosperity burger ayam.

    ReplyDelete
  2. Eh awalnya dia keluar...ni semua la ni....nanti pi beli laaa

    ReplyDelete
  3. yeay dah makan juga semalam hehehe...
    kena beli awal2.... takut kang asyik abis je stok nya..

    ReplyDelete
  4. Aini tak berapa suka makan Prosperity..
    Mungkin sebab pernah makan hari tu Aini jadi sakit perut yang teruk..terus tak makan dah.
    Kalau fries dia Aini suka..hehe

    ReplyDelete
  5. Wah, dah keluar dah! Terus terbayang-bayang daging disaluti sos blackpepper tu 😊

    ReplyDelete
  6. Belum lagi. Lamanya tak makan mcD

    ReplyDelete
  7. Ya cepat keluar cepatlah dapat makan

    ReplyDelete
  8. haha ini kalau husband tau ni , mauu terjah mcd secepat mungkin ni hahah

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...