Merajuk......tukarkan saya kalu saya tak cukup bagus...

as salam...selamat pagi..

pagi nie lambat buat entry..

sbbnya..

tgk....Mummy Ayu busy kemas barang masuk kotak....

merajuk punya pasal la nie...

mcm la Mummy Ayu tak cukup bagus tuk duduk kat situ

untuk bua semua keja2 tu..

carila orang lain duduk kat situ

tgk leh buat tak???

dah siap dah semua kemas......

kosong.....

v

v

v

v

v

eh..salah citala..

sebenarnya....opis Mummy Ayu telah diserang

so...bersepah2..

tu yg kena kemas tu...

he he he..saja je kasi suspen...

nie la cik ti yg baik hati tu

abis semua bersepah..

nasib takde yg pecah...

so..Mummy Ayu pun kemas semua..

lap sana, lap sini...

than spray nie...

kasi hapus semua kuman2....

eeeeeiiii..geli.... dah bersih dah.. and kabinet...
dah penuh balik dgn pelbagai kazanah dr merata2 dunia...

sambung jab lagi..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. aik..opis cantik pun ada cik ti jugak ker?
    hallamak..byknye bear kat atas kabinet tue.awat tak simpan kat umah je.

    jemput terjah new entry

    1) (>.<) Untukmu (>.<)

    ReplyDelete
  2. amboi2...jeles saya tgk tempat mummy yg santek dan kemas itu..hehe~ siap leh letak hiasan lg atas kabinet. meh tlg saya kemas bilik saya plak..abes bersepah..sob..sob..

    ReplyDelete
  3. wah rajin nye mummy ayu kemas opis...

    ReplyDelete
  4. almak mummy ayu ader jerry...eisya kate...

    ReplyDelete
  5. En. Suami ~ cik ti dtg dr opis lain..ari tu dah kena tangkap 2,3 ekor..tu yg geng dia ngamuk tu..
    bear2 tu semua souvenir dr bos2..kat umah dah ada lagi banyaks....

    ibu MZW ~ :-)...suka tgk souvenir yg comel2 tu..

    ReplyDelete
  6. wah.. cantik kabinet.. dah macam kat rumah.. kat sini penuh dengan kertas jer.. pening2..

    ReplyDelete
  7. suspender je ko ni..

    rajinnye ko berteddy bear kat ofis ni.. aku kat atas satu gamba pun takde...sungguhlah tak pandai nak menghias2 ni

    ReplyDelete
  8. letak peracun tikus lah kak u..yg mcm makanan tu.. hehe tp klu dia mati jenuh lak nk cr bangkai dia..tau2 je bau busuk hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...