Selain dr masak-memasak..nie la keja Mummy

hah..nie lagi satu keja Mummy

kalu weekend2..boring...

layan rambut anak dara nie

he he he..nasib dia pun mood ok jer..

sambil dia layan Magika dia......(pagi petang siang malam..Magika)

Mummy pun ikat rambut Iris....

semalam petang....tahan gak sampai malam...

nie la hasilnya...

setelah puas kena paksa ngan Mummy... ok dik..pose muka tomei sikit...
Bam Bam Mummy jer....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. rajin nya mummy ayu buat rambut iris cm tu...dia pun spoting kn...comelnye....

    ReplyDelete
  2. comelnya...tak sakit ke?

    ema tak reti pun nak ikat cam gini kat anak ema...toncang satu jer...

    ReplyDelete
  3. gigihnya ko buat tocang tu..hiks..comeyyyy

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah,

    eh2 comel adik ini...rambut cantik...boleh pinjam rambut tak?

    ReplyDelete
  5. comellll...pernah try buat kat qaseh..tp tak jadi..dia tak leh ddk diam..dh terjerit2..geram

    ReplyDelete
  6. dinor's family ~ bila free2..rajin la layan..suka tgk hasilnya..

    Mama Ena ~ tak buat kuat2 pun...

    Suziey ~ tu namanya dah tak tau nak buat apa, tu yg rajin tu..

    Nuridah ~ he he he..leh ajer...

    Farra ~ ye ker? Iris dah 2,3 kali gak Kak Ayu buat kan, tu yg ok kot...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...