Semalam buat sepah,pagi nie dia curi pulak..esok tak tau la...semuanya kerana dia...

lanjutan lagi dari entry semalam pagi ....

pagi nie dtg opis...semua ok..tak bersepah dah

sekali...

nak pakai sandal.....

sebelah dah pakai dah..dok la cari mana sebelah lagi

tak jumpa..dah tonggeng dah bawah meja cari..

tak jumpa gak

pusing2 keliling opis pun takde

sah dah la...kena bawak lari la dgn cik ti yg comel

ala....hilang dah sandal ku...

sandal pink..yg dpt time buzzday anak Net last year

so..tadi lunch kuar..ingat nak cari sandal baru, tak de yg berkenan pulak terus beli nie sekali sanitizer tangan..

letak kat PC kat opis..

takut la..

kena extra careful sekarang nie

sbb opis ku sudah diserang..

~~~

my opis memang bersih

tak tau mana dtg tah..

dia dah pandai melawat opis Mummy Ayu sekarang..

hari tu dah dapat tangkap 2,3 ekor

tu yg dia marah kot..

harap2 cepat la settle problem cik ti nie...scary la kan?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. Cuba jgn ada sisa makanan dlm bakul sampah. Sbb tue cik ti ada.

    jemput terjah new entri

    1) (>.<) Fenat..Tapi, Dpt Berita Gembira (>.<)

    ReplyDelete
  2. hahahha... cik Ti pun pandai nak melaram dgn sandal sekarang. len kali ayu beli je sandal lambang kartun tikus. kot seram sikit Cik Ti nak pinjamtgk kerabat dia dalam sandal design tu hohoho...

    ReplyDelete
  3. memang patut pakai dettol tue..
    bahaya kalo dah terpegang kencing cik ti tue ke..
    cik ti mengamuklah tue.. sampai sandal pon dia amik..

    ReplyDelete
  4. sgt2 scary... mknn pun kena simpan baik2 kan

    ReplyDelete
  5. wow..ada special guest kt opis dier...tahniah la yek....hikhik

    ReplyDelete
  6. uik..scary tu..+ geli...ari tu kt opis eina ada sekor sesat mana ntah...cik ti ada bahayanya kan..so beware..huu~

    ReplyDelete
  7. alamak..cik ti dtg..seyes mmg geli gila dgn dia..huhu..

    ReplyDelete
  8. bilik saya pun pernah diserang cik ti..abis milo dan biskut saya dia belasah..kertas bersepah2.saya puas basuh tgn dgn sabun berkali2 smpai kering mengelupas.huhu..nk extra bersih punya pasal. skang ni saya tak simpan langsung mknan dlm bilik. semua letak kat pantry jek ;) solve prob!

    ReplyDelete
  9. Hmmm...canner bleh ader cik Tie ni kat ofis..mesti ada bahagian tersorok yg tak bersi kat mana...kena carik nanti beranak pinak lak depa

    ReplyDelete
  10. geli geli!!! terimagine lak natang berbulu tu.... arghhhh!!!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...