YES...we have so much fun!!!

sambung lagi citer picnic semalam...

pas dah abis mamam..

baru la ada tenaga nak main..

semalam sajer je bawakkan ball sorang satu

so..seronok sangat la masing2 lari ngan ball

Ian..bola hijau

Iris punya ball merah..tak jumpa plak

so..pinjam ball tecik Abang Ian....

wah..mcm2 gaya Ian main bola..

tengok tau...
ha..tu pesen apa?

sepak jangan tak sepak...

kejar bola pulak

ada tempat yg panas

tapi majoriti nya redup je..

walaupun dah kul 10 lebih...

Iris..gegirl..

so..tak pandai sgt nak sepak2 nie

so....peluk bola jer la..

princess yg manja

last2 mesti ke Mummy jugak...


Daddy.....dipaksa join main sama...

tak cukup Daddy..

Mummy pun kena paksa...

pas tu Mummy paksa Daddy snap

he he he..blogger tegar kan...

pas tu Ian ajak buat mcm nie

nie confirm tgk kat tv...

kuat tul pengaruh tv..

Mummy pun layankan ajer..

ngan Iris2 pun....

pas nie..ada lagi aktiviti kami...

dah penay main bola.kami main buai pulak...

sambung jab lagi...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. sesekali bila ada daddynye bukan main lagi ye

    ReplyDelete
  2. Afy pun suka dgn ball..dr sekecik2 ball hingga sebesar2 ball dia ada..g kedai e2 jer yg dia tau... boleh la join sekali men ball dgn ian n iris nanti...hikhik

    ReplyDelete
  3. airish makin bam bam.. makin comel budak kecik ni

    ReplyDelete
  4. Ian mcm ada bakat je main bola tu...nanti boleh jd pemain bola sepak wakil negara :)

    Iris pula mak aiii, geram nya tgk tang rambut ikat satu tu! Bila lah arissa nya rambut nak panjang mcm iris nie...huu huu.

    Latest two entries:
    Safi Rania Gold
    Art Time With Arissa The Painter!

    ReplyDelete
  5. wah ian dan iris bukan main suke .. seronok lak akak tgk nie :))

    patutlah seronok budak2 tuu mak dia pun joint same :))

    ReplyDelete
  6. alaa.tinginnye nk picnic2 kt taman camni

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...