Sent off lagi....

baru je 2 minggu lepas
one of us..balik 

kali ni...sorang lagi
as usual..gather2 sebelum tu
kali ni kat kondo 
5 tahun gak..en shidan ni kat sini
kira otai & org penting
and..ngan dia la..Mummy Ayu bertanya & belajar pasal acc
sbb dia yg handle bab2 acc kat sini
now..nak balik dah

cedih...
ni la cikgu, ni la geng lepak pun
but..dah sampai masa dia nak balik dah
gi airport ramai2
ni kami geng polis yg tinggal
Mummy Ayu & boss  + family dia

sedih & sayu je tiap kali kengkawan nak balik
meriah kali ni..sbb local staff pun ikut
org lama kan..ramai yg sayang

with geng lepak2
missing fendi, sbb dia balik cuti Msia

lagi satu...ni geng uat kasut gak
husband & wife...sama minat buat kasut mcm yg Mummy Ayu suka tu
and..sbb sama minat,
dapat la ni...
VIP member card & card utk collect cop
wah..Mummy Ayu memang takde kad ni
so...suka la of coz
terus rasa nak wat kasut
he he he
tq en shidan!!!

save flight& all the best in ur future
jumpa lagi...of coz!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comment:

  1. Satu persatu meninggalkan kita ye.. namun persahabatan kekal eeat kan sis..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...