Bab susun tudung-tudung

memang bila masuk bab tudung2 ni
pening gak la kejab

nak susun nya...
adoi la

weekend lepas
baru settle bab susun tudung
dok pikir mcm mana nak wat
sekali.... hamek 2 laci
ingat 1 laci muat,
tak rupanya 

kita tgk la berapa lama leh bertahan ni

dulu...gantung dah
asingkan ikut warna, printed semua asing
and gantung mcm ni
emmm...ada la sebulan tahan
lama2..main sangkut je

ni dok dlm laci
he he he...

now cuba kurangkan beli tudung
sbb dah banyak sgt


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Saya pun beli hanger kecik untuk tudung di GM Klang.
    Sebab kalau susun dengan cara lipat, nanti musnah dilandai badai susunan tudungnya, hehehe

    ReplyDelete
  2. banyaknya tudung...saya punya 1 laci aje rasa dah banyak dah..hahaha

    ReplyDelete
  3. Saya pun lipat & susun dalam almari. Tapi selalu tak tahan lama. Dalam sebulan 2 mesti kena ambik 1 hari susun semula tudung hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...