Next project...my sis

as usual...
Mummy Ayu la yg merajinkan diri wat checklist book ni
kali ni utk adik perempuan bungsu kami
yg bertunang hari tu 

semalam siap dah
walaupun lum ada date
still..kena la mula merancang 
so...semua dah letak dlm buku tu
12 bulan sebelum, 9 bulan, 6 bulan, 2 bulan
2 minggu... 2 hari hingga la ke hari majlis
what to do, what to plan,
and so...so...so...

memang penin tgk sbb banyak nya keja
but kalau tak wat mcm ni..lagi pening

so..start dr plan the date, venue, theme hantaran,
and etc..etc...

ni buku ketiga yg Mummy Ayu buat
sebelum ni utk Shyra...

and Syafiq

pas ni...tinggal lagi 2 adik bujang Mummy Ayu 
yg still single & available
emmm...


busy busy busy!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. semoga dipermudahkan segala urusan, aamiin

    ReplyDelete
  2. kami tahun 2020 feb hari tu adik perempuan kawen. ada 3 orang adik adik beradik tak kawen. buzy pun kita seronok buat checklist untuk adik kawen. especially kalau adik perempuan yang nak kawen

    ReplyDelete
  3. Kerja kahwin ni letih, tapi seronok kan!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...