Aik..mana pegi semua patung2?

nie projek rabu lepas....
emmm....
lapang jer nampak katil Ian & Iris kan?
tukar cadar....
and...aik..takde patung2 dah?
sebenarnya...
semua teddy bears & patung2 tu...
Mummy Ayu amik..basuh..
kasi diaorang mandi..
baru la bersih & wangi..emmmm..
pas tu...
dok tergantung la masing2..
and.pas nie..memang tak nak letak atas katil la patung2 tu...
Ian pun cakap..selesa jer tido takde patung2 tu..
patung2 tu.pas nie...letak kat bakul mainan jer..
and..letak kat ruang depan sikit..buat peluk & buat golek..bila tgk tv..
and...nak stop dah beli patung2 besar tu
sbb dah banyak sgt dah pun..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. Rajin akak basuh patung2 tu :)

    ReplyDelete
  2. Dah macam kedai jual patung je kak bila tengok kat jemuran tu. hehehe

    ReplyDelete
  3. wahh banyaknya patung....
    rumah nory pon byk patung...

    ReplyDelete
  4. kejadian ni aida pernah buat. time tu anak-anak kena serangan kutu!!! semua aida punggah and sidai, bersihkan, cek... hmmmm....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...