Ma acih Iela!!!!

hari selasa lepas..
balik keja...ada satu kotak dah menunggu..
emm..dah leh agak dah dari sapa
sbb Iela awal2 dah kasi tau dah...
and..kebetulan jugak
Mummy Ayu pun baru jer beli hadiah untuk anak Iela gak
(mcm tau2 jer)
Ian & Iris..masing2 excited nak buka
and..nasib baik dua2 memang dah tau pesen Mummy diaorang
takkan buka..selagi Mummy Ayu tak snap2...
he he he..
tu dia..isi dalam nya..
mcm2 ada....
wah..meriah...
frame comel....memang sesuai la..
Mummy Ayu kan suka snap2..
leh la print gambar letak dlm frame tu nanti...
for Ian..botol air tupperware
and
for Iris..baju tido hello kitty
and..laju jer dia tukar baju tido baru
padahal..tadi..dah elok dah berbaju tido..
biasa la kan...
and untuk Mummy Ayu...
i like..
FM Dubai & FM buzzday party anak2 Iela hari tu..
ma acih Iela..
suka sangat semua hadiah2 tu
and..pas ni..tunggu bungkusan dr Ayu pula yer..
dah siap dah but nak pos sekali ngan hadiah pemenang GA Ayu tu..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. Hamboi banyaknye hadiah dier. Untung badan. Apa apa pun enjoy ye..

    ReplyDelete
  2. Bestnye!
    Seronok dpt adiah dr kwn2
    Rasa dihargai :)

    ReplyDelete
  3. sonoknyeee..tgk kotak / parcel pon dh blh bat kite happy kan..hahaha

    ReplyDelete
  4. wah besnye dapat adiah mcm2 plak tu

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...