Confirm hari nie la...

rupa2nya.....tak
tapi..ending..saja jer kasi tunjuk sikit kan
(lupa nak capture)
"makcik boleh tak saya nikah lain kali" ~ Ehsan
sabar jer la
but he look so handsome in baju melayu putih......
he he he...
and Iffa pun..cantik sangat baju akad nikah dia..
sekali...bersambung
alahai....
sambung hari nie
sure..majlis akad nikah plus majlis bersanding
pun cantik jugak....
tak sabar..tak sabar..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. hah ptg ni kena tgk sbb scene kawin dh bermula..hehehe..kaklong mmg suka tul jerit sekuat alam..haha

    ReplyDelete
  2. itulah..kecewa betul semalam..
    takpe ..hari ni kita duk depan tb.

    ReplyDelete
  3. Hari ni semua dok dpn tv kul 7 hee

    ReplyDelete
  4. huhu
    tgk kat tonton jelah gamaknya..
    balik dh selalu lmbt
    tpikan
    episod dia byk lagikan?!
    smpai 28 episod klu tak silap
    ade lagi 9 ke 8 episod lagi baru nk abis..

    ReplyDelete
  5. ada je halangan buat stress yg neggok hahaha

    ReplyDelete
  6. errmmm..
    mmg blk tk dan nk tgk ceta ni..huhu..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...