Teduhan Kasih ~ hari nie kot Ehsan & Iffa kawin.

sekarang kan tengah hangat drama adaptasi nie...
Teduhan Kasih
sila percaya bila Mummy Ayu cerita..
yg Didi pun dah terjebak join Mummy Ayu layan cita nie
hari2 balik keja..
dlm kul 9 lebih..kami layan cita nie
orang lain dah abis tgk..Mummy Ayu baru nak tgk
kadang2 jer..layan time kul 7 tu...
sbb time kul 7 tu .kat rumah Ibu
plus time magrib & time Mummy Ayu baru balik keja..
time tu la sibuk ..nak siapkan Ian & Iris ..tukar baju tido diaorang
and time tu gak la..nak mandi, nak solat
but..kadang2 tu..sempat jer layan kejab2..
but malam..harus la layan ngan Didi..

so..berbalik pada tajuk
rasa2nya.hari nie kot
Ehsan & Iffa kawin
sbb Mummy Ayu leh kata mcm tu..
nie info kat Astro yg Mummy Ayu baca semalam..
"Iffa dan Ehsan disandingkan dengan linangan air mata
kerana terlalu banyak rintangan yang terpaksa mereka hadapi 
untuk mengecapi kebahagiaan"

emm..tak sabarnya...nak balik nak tgk Teduhan kasih
nie la projek Mummy Ayu every weekend..sekarang nie laI
petang Ahad ..
siap2 rakamkan semua episod teduhan kasih untuk seminggu tu..
Isnin - Khamis
see....dah siap dah semua untuk dirakam

and..yang nie plak
episod lepas2....
yang dah dirakam
semua tak delete lagi pun
sayang..
time boring2 ..leh layan

cuma...tak dapat rakam dr episod satu
sbb Mummy Ayu dapat decorder astro yg leh rakam2 nie pun..
time dah mula dah cita nie
so..kalau tak silap..dapat rakam dr episod 3..
ok la kan..
and..semua nie Didi dah layan dah hari tu..
he he he..
and..jangan tak caya gak
dia siap suruh Mummy Ayu belikan novel lagi
sbb dia nak baca
hari tu Mummy Ayu baca...kawan Mummy Ayu punya
and..nie baru Mummy ayu punya..
but..dia lum baca pun
Mummy Ayu yg tgh layan sekali lagi..
best!!!

# selain dr Teduhan Kasih
Mummy Ayu layan & rekod gak cita.
Kisah Cinta ~ 
setiap Selasa malam
lakonan Fazura & Shaheizy Sam
sweet sangat
and..suka sgt ngan lakonan Fazura yg sgt comel
plus..dia memang cantik pun
and..now pun tgh sweet sgt
sbb Shah baru ngaku yg dia suka & sayang kat Lea...
emm...

and.satu lagi...of coz la cita...
Dan Sebenarnya Saya Isteri Dia ~ 
setiap Jumaat malam
lakonan Izzue Islam & Tiz Zakiah
pun sweet bangat
tersenyum sorang2 la Mummy Ayu dibuatnya

kengkawan..?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. xtau nape, kite tak layan sgt pon cter ni..pdhal na ni hantu cter macam ni...layan skali skaler je

    ReplyDelete
  2. SSID tu layan gak kengkdg.. tapi teduhan kasih mmg x smpat nk layan.. balik pun dh maghrib... huhu

    ReplyDelete
  3. aku rs mcm tk kawin lg arini...sbb tgk mcm ryzal p jmpa iffa psl yg ayu soh die rujuk blk..pastu ehsan xjmpa lg mak die mintak restu..tgk gazet aritu la...tk sbr tgu ptg

    ReplyDelete
  4. semua citer best-best ni..
    seronoknya dah rekod...ada masa bole tonton balik...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...