Dah sampai dah lagi 2 ......

hari isnin tu sampai satu & semalam sampai lagi satu
suka la of coz

apa itu??
v
v
v
v
v
v
v
v
v
apa lagi kalau bukan stok bahan bacaan Mummy Ayu...my novel...
emmm...satu dr Karya Seni & satu lagi dr Kaki Novel..
dua2 pun Mummy Ayu beli online jer...
and..yg buat lagi best..
dapat autograph dr penulis...
novel Hero Aku Tomboy..penulis Arisa Eriza...
ma acih yer dear!!

nanti Mummy Ayu dah abis baca
Mummy Ayu cita kat sini yer..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Haritu saya borong 6 buah novel dari kaki novel. Setelah sekian lama tak membaca dan membeli novel ☺☺

    ReplyDelete
  2. Novel baru lagi nampaknya..selamat membaca AYu

    ReplyDelete
  3. salam...
    dah lama x kesini..
    waa rajin layan novel...saya dulu2 suka gak sekarang asal bacer jer ngantuk...

    ReplyDelete
  4. wah still rajin membaca..sy ni asyik ke laut jer...tunggu dpn tv je lah..hehee

    ReplyDelete
  5. bestnyer.. ila bln ni xbl novel baru pun

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...