Bahan kudap-kudapan.

ha..nie dia..
bahan kudap-kudapan Mummy Ayu kat opis...
baru restock pagi nie...
yg satu tu...masin2 pedas sikit, yg biskut teddy bear tu..ada choc tengah dia..yum yum
actually..takde la selalu kudap pun
sesekali jer..
tapi....
asam nie memang ada standby dlm laci
sbb kalau mengantuk tu...makan asam..
segar la jugak mata 

kengkawan....kudap apa kalu kat opis tu???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. hahah...biasalah tu..kalo yana turun kantin beli goreng pisang..takpun lepak menyembang kejap kat meja orang depan @ belakang

    ReplyDelete
  2. x pnah jumpa lg biskut teddy bear tu..
    yg masin2 pdas tu br jer abis sbotol kt opis shark nie.
    hehe..
    sodap tu.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. Salam perkenalan :) Ros singgah sini dan follow..
    Jemput ke blog Ros yer :)

    Ros pun ada jugak stock buat kudapan kat opis, tapi lebih kepada kerepek :) Yang teddy bear tu tak pernah jumpa la mesti sedap sebab ada coklat kat tengah dia kan :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...