Hari nie Ian tak sekolah???

salam and morning kengkawan semua..
salam selasa...

pagi yg cerah..
and..hari nie...hari yg penting bg anak2 kita yg dalam darjah 6...
maybe ada anak2 kengkawan kita yg terlibat sama...
dalam peperiksaan penting yg pertama dlm hidup mereka..
emm...
Ujian Penilaian Sekolah Rendah
so..all the best & good luck tuk semua!!!!
and..hari nie gak hero Mummy Ayu yg sorang tu..tak sekolah
emm??
sihat jer..tapi tak sekolah
actually..dr minggu lepas lagi Ian dah inform
"Mummy, hari Selasa nanti Ian cuti tau"
aik..apsal plak..
dah la cuti, hari selasa plak tu
sekali..ahad malam tu, masa dia tengah susun jadual untuk hari isnin.
Ian kasi surat nie..
ooooo..cuti sbb exam UPSR nie
setiap kelas bergilir2 cuti
kenapa ek?
maybe nak kurangkan kebisingan kat sekolah
kan???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Ada sekolah dewan x muat untuk pelajar so ada kelas lain digunakn jdi tempat exm...nak kurangkan kebisingan pun ya juga

    ReplyDelete
  2. Sama la. Anak sy pun cuti seminggu. Drjh 1 lah katakan. Plus dmm lg. Jd 2 mgu trus

    ReplyDelete
  3. Oooh cuti bergilir pulak ye.. org lain mcm cuti seminggu je..kite anak belum sekolah, taktau..hehe..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...