Shoplinks.Asia

Tuesday, September 17, 2013

Hari Malaysia kami....

semalam kan..hari Malaysia
so...kebetulan jugak..
Mummy Ayu ada tempah kek 
so..Mummy Ayu pun ngada2 la request minta akak tu tuliskan 
"Selamat Hari Malaysia"
so...semalam..ada cake cutting la gitu..
:-)
as usual..model tetapnya..
Ian & Iris..
which is..memang excietd bab2 potong kek nie
nasib baik tak request tiup lilin plak...

and...akak tu pun sporting
siap letak bendera plak
memang tomei...
jauh tempah nie..
kat akak sebelah rumah..
yup..my jiran..
dia rupa2nya memang buat kek & amik tempahan
so..apa lagi..laju la Mummy Ayu tempah and..harus tempah2 lagi pas nie
sbb senang ..sebelah rumah jer kan...

okay..potong elok2...

itu dia..choc indulgence..
yum yum..
1st time tempah nie
sbb Mummy Ayu pun baru tau..
hari tu masa nak raya baru dia buka cerita
akak nie..siap gie kelas semua..
so..memang dia banyak terima tempahan
emm..pas nie..kalau kengkawan yg tinggal kat seremban..
leh la try roger2 ngan akak Nita nie kalau nak tempah kek..
:-)

selain dr kek choc indulgence nie
ada kek rainbow, apam polkadot, choc moist

butter cake, pandan layer, kek lumut...
and mcm2 lagi..

so..sapa2 nak try jengah2...leh la ke FB Kak Nita nie..
cedappp!!!!
:-)

3 comments:

munna said...

sedap2 nampaknya kek tu... nyum nyum...

Sidratul Muntaha said...

hada sudah ngences nak mkn indulgence ni
nk buat malas ya ampun
last2 gi sr
tpi dah takde
sedih..
akhirnya aku beli la cuppocino cheesecake
walalweh
lps tu tak boleh tido 2 ari sbb saing mkn dgn kopi o kaw
pdn muka aku

mama lieyna said...

Bestnye mkn kek.. hari malaysia pun boleh :-)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno