Biskut Raya kedua Mummy Ayu and biskut wajib...

ok..settle hari sabtu
masuk hari ahad..
buat satu lagi kuih raya
and kuih raya nie..memang tak pernah miss
choc chip cookies
yum yum
majoriti biskut choc chip..guna gula perang
sama la ngan Mummy Ayu
resepi nie memang Mummy Ayu tak tukar2
sebab dah cedap...
dah siap...
and choc chip cookies nie senang
sbb tak yah nak terap2
just cubit2
and tekan ngan garfu
bakar
and choc chip cookies nie
dah siap..memang kena sorok
kalu tidak..sekejab jer abis..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

12 comments:

  1. wah best nye buat beskut sdiri
    aku tggu la dapur tu reno br bleh bwk kuar oven
    :(
    *alasan org malas je tu*

    ReplyDelete
  2. wow! bestnyer....rajin u buat cookies sendiri for raya :) kalau i dtg ur area leh singgah beraya nie hihihi

    ReplyDelete
  3. sedapnya..rajin mummy ayu..
    ada resepi chop chip kwn bagi tp tak buat2..huhu

    ReplyDelete
  4. Hurm...bestnya..nak terjah rumah masa raya boleh?

    ReplyDelete
  5. nak resepi boleh tak. cam sedappp jek..

    ReplyDelete
  6. Sedapnyer.. Simple jer.. Leh try buat nnt :)

    ReplyDelete
  7. syoknye jd seorang yg rajin mmbuat kuih raya..eina mls nak menerai..hee~ main tunjuk2 je tahun ni,hu~

    ReplyDelete
  8. sedap tuh...tapi tahun nih kuih tunjuk je..xsmpat buat..

    ReplyDelete
  9. rajinnyerrr mummy ayu buat kuih raya!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...