Tak dapat mandi kolam la....

balik dr jenjalan..
kan hujan kat ecopark
so...tak leh jalan lagi..
kami gie lunch
than lepak kat bilik
Ian & Iris excied nak mandi kolam lagi petang tu
Mummy Ayu kata.hujan
tapi masing2 sibuk nak pakai baju mandi siap2
so..bila hujan turun..senang..terus mandi
tu la gayanya
Ian & Iris petang tu
tapi...
hujan still lebat
see..dah gelap dah
so...lepak kat bilik jer la
and berenang kat atas katil
:-(
Iris siap lena pakai baju mandi tu..
sian
tapi nasib gak dah 2 kali mandi kolam
and nasib baik tak tak masuk waterpak
sbb kalu masuk..tgh mandi2 ..hujan
and..takut tak sempat gie Orang Utan Island & Eco park..lagi banyak rugi kan
and malam tu..Mummy Ayu siap2 packing barang nak balik esoknya...


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. suka nengok anak dara mumy ayu ni lembut jer muka dia :)

    abg plak mata dia redup jer

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...