Birthday Ibu

last year..chewah
mcm lama sangat je
last week..29 dis birthday Ibu Mummy Ayu
kek fav Ibu...tempah awal2...
happy birthday Ibu
😘😘😘
semoga panjang umur, murah rezeki,
sihat & happy selalu
semoga sentiasa dilindungi & dirahmati Allah
aamiin
we 💓 so much!!!!

you are my everything!!!

simple celebration kat rumah je
x leh nak kuar mana2
Ibu with cucu's je
yg besar2 x pakai sopan
sbb kat umah je kan
he he he

dinner...semua ready made je
Mummy Ayu beli Mc'D
Wani beli satay
Apiq beli domino's
emmm...pilih je nak makan apa


Ibu....meriah dpt hadiah
alhamdulillah

and from Mummy Ayu, Ian & Iris
with lot of love
💓💓💓 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

1 comments:

  1. Happy birthday ibu mommy ayu. Subhanallah cantik orangnya😍

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...