Scents by Lovely Lace

lama dah dok dlm draft entry ni
dok scroll2...eh eh..x siap & x publish lagi la
so..jom la kita yer

alhamdulillah.. sayangnya la hai
kat ex boss Mummy Ayu sorang ni tau
(yg perempuan yer..bukan ex boss lelaki tau

hari tu dia kirimkan hadiah ni utk Mummy Ayu
dia memang tau ex PA dia ni memang suka pink 
and of coz suka yg wangi2 ni kan

dia kasi reed diffuser ni
"Scent"
dah la pink, comel plak tu
wangiiii
love it!!!
tq so much Puan!!!
😘😘😘

yg lama punya
ada terselit celah tu kan

banyak jugak la
but sbb dah dpt yg pink kannn

terus simpan dlm box yg lama tu
he he he

pakai yg pink punya pulak
ha.....berseri terus kan
he he he.....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. Bestnya!
    PH suka masuk² kedai Lovely Lace ni, wangi!

    ReplyDelete
  2. mcm2 jenis pewangi tu..kt opis aritu ada yg beli juga..lupa dh scent apa tp mcm lavender

    ReplyDelete
  3. Saya dulu pun suka wangian Lovely Lace tapi skrg ni saya prefer wangian yg mcm dekat tempat spa. Sebelum tidur saya diffuse minyak EO mcm dekat spa hehe

    ReplyDelete
  4. lama dah tak masuk lovely lace...tp kalau bawak anak2 tak dapat lah masuk...risau je diorg belek2 tu..mak is seriau...hahaha

    ReplyDelete
  5. saya sgt suka apa2 bauan yg teddy tales/lovely lace punya kedai tuuu

    ReplyDelete
  6. Teddy Hug ni bau signature kat Lovely Lace. Kalau lalu tepi kedai Lovely Lace pun dah berbau wangi.

    ReplyDelete
  7. Kak SA pun suka benda- benda macam ni...wangi kan..yang kat opis ni dah abis..dulu NuSentral ada Prkson boleh je pi beli..la ni dah xde dah Parkson..kena beli online

    ReplyDelete
  8. bos aku pun lama dah tak beli diffuser utk bilik air. bila kata aku nak beli dia pun "its ok, ill get it for u"...sampai ke sudah

    ReplyDelete
  9. Lovely lace ini dulu ada di sini. Tapi saya tak tahu sekarang, Krn dah tak kerja di kawasan sana. Tapi yg pasti tiap lewat counter mereka, saya sukaaaaa Krn wangiiii sangaaaattt 😍😍😍. Betul2 rasanya seperti menenangkan hati dan pikiran

    ReplyDelete
  10. Lovely lace ni kalau lalu kedai dia pun ya Allah wangi betul. Baju budak-budak dia sangat cantik. Kepuk-kepuk kalau perempuan. Baik ex boss bagi hadiah :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...