Tinggal sensorang jer kat opis

hari ni MA sorang2 je kat opis
(opis - floor Mummy Ayu la)
see....semua pintu tutup
almaklum la..cuti sekolah ni kan
bos masing2 cuti
PA yg jaga boss pun cuti la sama

boss Mummy Ayu x cuti, kena jaga opis
Mummy Ayu pun... x cuti la, kena jaga boss

ha ha ha...
see..pintu dua ni je yg available yer
so layan je la ye 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

13 comments:

  1. Kita pun tak cuti, kerjaaaaaa.....

    ReplyDelete
  2. Salam kenal Mummy, jaga jaga kalau sorang sorang tu hahahaha gurau je

    ReplyDelete
  3. Linda hari2 sorang je kat opis.. Hihihi

    ReplyDelete
  4. Kami besok ramai yg cuti... sini nak gawai kan? mgu depan hari rabu br masuk keja... lon PH kat sini

    ReplyDelete
  5. waahhh sunyi tu hehheh my opis ada yg cuti tp tak ramai yg cuti sbb now dh ujung2 sem kena habiskan syllabus

    ReplyDelete
  6. Itu biasa kak...
    nieyl pun klu bos cuti, nieyl pun akan amek cuti juga time tu la dapat cuti klu tak susah nak cuti..

    ReplyDelete
  7. rmi yg cuti ye...kita xleh cuti sbb akhir bln and awl bln bz report ..dh la dgn sistem baru ..pening2

    ReplyDelete
  8. Kalau boss MA cuti, MA pun cuti jugak kan hehe. Kiteorg tak kemana2 cuti sekolah ni sbb asben mcm biasa sibuk bekerja...

    ReplyDelete
  9. Sunyi la office ya MA. Takpe MA bila mereka semua masuk kerja....errr MA pulak cuti....

    ReplyDelete
  10. Kak SA xde boss tapi kak SA x cuti..hahaha...ntah bila nak dapat boss baru

    ReplyDelete
  11. aku pun tak cuti sbb eh time cuti sekolah ni pulaklah banyak deadline

    ReplyDelete
  12. pishang gak kalau duduk sensorang kan MA ^o^ layanzzz

    ReplyDelete
  13. Kalau sesorang ni ibarat me time juga kan .hehehe .

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...