Tak boleh komen

dah lama nak buat entry pasal isu nie
tapi tak buat2 gak
nie ...sementara dah ingat
terus buat
~~~~~~~~~~~~~
mcm nie..
masalah yg Mummy Ayu hadapi nie
ialah..
tak boleh nak komen bila blogwalking rumah kengkawan
bukan semua blog
tapi ada sesetengah jer...
antaranya:-



and

baru pagi tadi.
nak jawab soalan Jassnani
pasal topping ladybird cookies tu
pun sama..tak leh nak komen

emmm..tak tau kenapa
& tak tau mcm mana
takut gak kengkawan ingat Mummy Ayu tak jengah
jengah, baca...tapi tak leh nak komen
kalau ada chatbox..Mummy Ayu komen gak chatbox tu
tapi yg takde tu..tak tau nak buat mcm mana
tak tau la..komputer Mummy Ayu ker..or apa yg silap
ada sesapa tau and boleh tolong?

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. la..
    padan la xde komen dari ko..
    aduhai..
    aku ingatkan ko merajuk dgn aku..
    huhuuhuh

    ReplyDelete
  2. HAAH LA..PATUT LA XDE KOMEN DARI AYU SELAMA NI..PELIK NI..KNP ERK?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...