Today is the day... I was born last ?? years ago!

salam and morning kengkawan
selamat hari khamis
and.....
v
v
v
v
v
selamat ulangtahun kelahiran to myself!!!!!
yes..hari nie, last beberapa puluh tahun yang lepas..
Mummy Ayu telah dilahirkan oleh Ibu Mummy Ayu...
9 paun .. tak tau la berapa kg
secara normal
di hospital sultanah aminah, johor bahru...
and....
alhamdulillah...
sehingga hari nie..
Mummy Ayu masih dipanjang kan umur
and semoga terus dipanjangkan umur
amin!!

* pagi nie lambat masuk opis
so..this is autopublish entry..
petang kang will update live...
happy working!!!

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. hepi besday kak ayu...tambah 1 lg nombor ye...

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday, semoga di murahkan rezeki dan berbahagia selalu disisi keluarga tercinta...

    ReplyDelete
  3. happy birthday ayuuu~

    moga kekal cumels, kekal sihat dan happy ebrsama suami n anak2 okies.. ^_^

    ReplyDelete
  4. happy birthday ayu...may allah bless you always...

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday Ayu..
    May Allah bless your life always..
    my your wish come true..
    may your wishlist being fully granted..
    insyaa Allah..

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Mummy Ayu
    May Allah Always Bless U & Family Amin... have a great day and take care :) ♥

    ReplyDelete
  7. hepi bufday....
    moga dipanjangkan umur.......

    ReplyDelete
  8. Happy birthday kak ayu...may Allah bless you..mwahhh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...