Pic Ian & Iris..di mana-mana

saja snap2 pic gambar2 Ian & Iris yg ada kat opis Mummy Ayu
standard la kan..dah ada anak..
pic anak2 jer la yg banyak
wallpaper PC
the latest pic
kalau ada pic barau yg Mummy Ayu suka
Mummy Ayu tukar la..
nie kat sebelah pc gak
dekat ngan telipon..
yg nie dekat kabinet
dekat ngan mesin faks
yg nie jer pic family
atas kabinet

kengkawan?
banyak tak letak gambar kat opis???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. dh kate pun anak2 kan..mesti la gambo merata..hehehe..

    ReplyDelete
  2. kat pc jer belambak..kat opis pic mama dorang masa kenit!! hehhee

    ReplyDelete
  3. ila letak kat wallpaper pc n 1 keping gmabr dgn syafiqah ms umor dia 2thn dulu... pastu dlm purse pun ada gmbar diaorg jugak..

    ReplyDelete
  4. sekeping jea ena letak kat sebelah pc ena nie..

    ReplyDelete
  5. huhu
    pnrh try buat tpinya gigihlah budak2 ni kuarkan
    klu kat pc siap nk godek2
    malas aku ltk
    ahahah

    ReplyDelete
  6. xde la banyak sgt..nanti kena perli ngan bos baru...huhu...boss lama gak yang best..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...