YES...novel yg ku tunggu2....


YES!!
ramasi yg teka betul..
dah sampai....
suka..suka sangat!!!
tq Kak Melur Jelita
tq admin fanpage ASST!!!
sbb pos novel nie cepat2...
:-)
itu dia...
and ..sambil bukak pun senyum tau..
(dah la tudung pun tak bukak lagi..excited punya pasal la nie)
wah.......
suka nya..
dapat pegang, dapat peluk
hari tu tgk kat PC jer...
itu dia...
dpt sticker..Awak Suka Saya Tak?
and...
bukan itu ajer..
dapat sign gak dr Kak Melur..
muah muah..tq so much kak!!
and..laju jer
panggil model Mummy Ayu posing2 ngan novel nie
sebab..
nama heroin dlm ILUS nie pun Iris
sama mcm Iris
emm..nanti besar..leh baca novel nie tau..
and..harus la..
tuan empunya novel..
ILUS..dah dlm genggaman Mummy Ayu
tebalkan???
novel nie yg paling tebal so far.....

sapa2 nak order leh order kat sini..Karya Seni

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. macam best jer citer dia tp alahai, tebalnya...

    ReplyDelete
  2. tebalnya . .nk beli jugak lah nanti hee qirah pun tengah tunggu novel adam hawa nie sampai . Tq yer kak. ayu bgtau jual novel on9 kat ne, tak payah la lepas nie nak g kedai buku jek beli novel, beli on9 jek dah cukup :)

    ReplyDelete
  3. senyum smpi tinge la dh dpt novel yg dtuggu2...

    ReplyDelete
  4. qirah beli kat kedai-buke.com . .tak ade potongan pun . .

    ReplyDelete
  5. along baru abis suamiku tak roamntik tp autistik...ada 2 novel lagi lom baca..

    ReplyDelete
  6. huwaaaaaaaaa...dah terpengaruh ngan mummy ayu ni...sobs...

    baru order 3 buah novel ni...huhuhu...
    parah sudah....

    ReplyDelete
  7. Salam ayu jelita,
    akak pula yg speechless...tumpang suka dan seronok untuk Ayu jelita. Tak sangka nama heroin sama dgn nama anak Iris. Semoga ada sedikit kebaikan dalam ILUS yang dapat diambil.
    Lev u muahsssssss

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...