Hampir setahun dah, tapi weekend lepas baru 1st time

emm...
dah dekat setahun dah Mummy Ayu duduk kat rumah baru....
tapi...weekend lepas baru 1st time Mummy Ayu pegi...
sini
Galena Lake Park
selalu lalu jer...
tau kat situ memang tempat org jogging
selalu nak singgah..tapi..tak singgah2 gak
ahad lepas..
petang..pas Ian & Iris bangun tido..
siap2..
kami pun singgah jab sini
we was here...
tu jogging ke lumba lari tu...
takpe apa2 pun kat situ
just track untuk jogging
yg mengelilingi..
tasik nie 
besar gak tasik tu
tapi...siap ada ladang kelapa sawit kat situ
so..memang tak sesuai la kalu nak jogging..tanpa Daddy..
mana la tau kan
so....kami just jenguk kejab
than
kami lari ke tempat lain.....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Tmpt mcm tuh kene ade org lelaki kan...bahaya..hehe..

    ReplyDelete
  2. ingt ke apa yg dh sthn..hikss...

    kdg2 tmpt dkt ngn kita..kita mls2 nk pegi..sbb rasa dkt je..bila2 leh terjah kan..

    ReplyDelete
  3. bestnyer Ayu..tgk Iris n Ian kemain happy berlarian..:-)

    ReplyDelete
  4. hapyy tul ian n iris..tp tempat cam sunyi je ..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...