Lagi hasil kumpul setem....

assalamualaikum
salam khamis
good morning semua

yezza....
lagi satu hasil kumpul setem
and ni memang target dr awal tu
alhamdulillah..dpt jugaks...
meriah kan???
dlm bekas tu ada 9 bekas yg kecik2

1 bulan gak la tunggu
masa cashier tu bawak kuar kotak
yeah!!!
cashier tu pun senyum

sanggup tu..ujan2 gi
sbb time tu busy ngan secretariat
malam balik tu..kuar 7 eleen
bawak Ian & Iris 
sambil amik..leh la jalan2 ngan diaorang
(jalan gi 7 eleven je pun)
pun dah seronok dah

plus Iris sempat pau Mummy Ayu beli rain coat utk dia
sbb ujan
dapat pakai raincoat pun seronok dah dia

bekas ni besar jugak
sbb semua bekas2 kecik tu
leh masuk dlm ni


love it!!!

ada skt lagi setem
nak gi redeem water cooler plak
tong sampah tu je x sempat nak kumpul
plus kalau redeem tu kena dua
sbb Ian & Iris pun nak
so..kumpul yg utk Mummy je
ha ha ha
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. bestnya dapat bekas tu.nak jugak. hari tu ada dapat gak setem doremon ni. nak pegilg nanti nak kumpul lagi la.

    ReplyDelete
  2. Wah.. bestnya Mommy.. Cantik sangat bekas dia.. Besar dan banyak..

    ReplyDelete
  3. terbaik gini.
    cantik plak tu one whole set :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...