Deco-deco office corner

Mummy Ayu ni memang jenis suka tgk benda yg cantik2
rasanya la...
sbb ada je benda nak letak or gantung or tepek kat opis...
Rabu lepas, baru la settle godek2 dlm kotak
and tepek2 semua koleksi Mummy Ayu ni
:-)
mostly dr my fav writer...Syamnuriezmil
beli novel ngan dia, ada je buah tangan
cute2 plak tu
mcm poskad2 tu...comei
button badge, keychain...cute!!!

dulu kat opis Bangkok pun
jauh berjalan semua ni
but sayang seribu kali sayang
dalam pindah2 tu
ada plak hilang satu
:-(
cedih..yg paling cute plak tu
yg ni
dapat dengan novel Perempuan Paling Bahagia
sampai Mummy Ayu pun beli gajah time tu
sbb comei sgt
🐘 

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. kalau aku plak..tak suka benda byk bertampal2 kat dinding. aku rasa serabut. aku nak kosong je

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain plak yer.... adik yg sebelum aku pun, elok je opis..kosong. aku ngan pokok la.. ha ha ha..meriah!

      Delete

Jemputla komen di sini...