Friday, December 7, 2012

Daftar tadika Iris

dah siap dah isi borang tadika Iris semalam
so...hari nie minta Tok Abah hantarkan..
arap2 diterima
sbb lambat gak hantar nie
hantar Iris kat tadika kemas jer
sbb..
dekat ngan rumah
so.....kalau Tok Abah tak dpt amik nanti pun...senang la sikit
plus Iris pun baru  5 tahun next year
so..maybe tahun satu lagi tu hantar tadika lain plak ker
tak tau lagi la....

apa pun..harap2 Iris ok la tadika nanti
nangis........emmm..besar kemungkinan gak
sbb princess bam bam nie extra manja
tapi..tak tau gak
maybe ada Qiqi..dia ok kot.
we wait & see.............

5 comments:

Jojet said...

dah besar ek mommy si iris, kejap je rasa..

maszmadi said...

oho, dah daftar yerk.... moga2 iris ok2 jerk kat tadika tu yer...

Ya ALya said...

rasanyer iris x nangis.....

BoNDa.... said...

dah boleh tambah ahli nie...hehehe iris xnak adik dah kerk..

Tihara said...

as salam

cute nya gambar iris..nak sekolah dah dia :)

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno