They having fun together!!!!!

pic malam ahad lepas
seronoknya kalau hari2 baik mcm nie dua beradik nie...
main sama2..
gelak sama2..

apa pun....happy bila tgk anak2 happy..kan????

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. mesti aman je bila budak2 main baik2 sama2 setiap hari.. sbbnya bila da gaduh naik pening kepala kan.. huhu.. anak buah deno kalau dah gaduh penin nak layan

    ReplyDelete
  2. bila gaduh tu yg xtahan kan....mmg sabor je la

    ReplyDelete
  3. tgk pict anak akak happy pun saya dah tersengih happy juga...tumpang happy ngan anak Kak Ayu =)

    eeee sangat la comel dorang ni. Si abang yang ensem n si adik yang cantik.

    ReplyDelete
  4. comelnyer 2 beradik ni.. baju sama je..

    ReplyDelete
  5. Time main baik2x tenang je jiwa..l time gaduh..aduyai...pent maknye bersuara..hehe..kalaueina la..hehe

    ReplyDelete
  6. anak bujang sy hantar g kem 3 minggu..sian kat nenek nanti..si abg gadoh jer ngan adik (anak dara) sy..xtaw la napa dengki sgt kat adik dia..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...