Ready or not for school

ok..
semua dah siap shopping dah
ras2 dah lengkap dah barang2 untuk Ian & Iris gie sekolah
accept.....buku2 sekolah..kena beli kat sekolah la
and..uniform & buku tadika Iris..pun kena beli kat tadika la
and...
for the 1st time..
Ian..in his school uniform
(before nie uniform tadika kan)
wah...dah besar dah hero encem Mummy nie
smart jer..
emmmm..nanti tgk la rupa balik sekolah
smart ker smort 
bukan main suka lagi dia..
posing2 ngan baju sekolah
sekali Iris..
v
v
v
v
v
v
dia pun try gak singlet & panties baru dia
pas tu pakai sock & kasut sekolah
boleh?
and tanya....."Mummy, mana baju sekolah kita?"
alamak...baju Iris kena beli kat sekolah...mana ada lagi..
boleh plak dia nak pose 2 pcs tu..
laju jer Mummy suruh pakai skirt
hah..baru la boleh posing2...
semuanya nak pink.....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. semangat Ian ye..
    iris makin hari makin comel

    ReplyDelete
  2. wah..dah siap posing kat rmh...
    syafiqah lom lg... posing ms bl bj aritu je

    ReplyDelete
  3. kita lum soping brg2 tadika kyra lagi ..taun ni tukar tadika ..
    amboi iris pink kaler semua ..
    ina tetap ensem !

    ReplyDelete
  4. wahhh.. dua2 nampak semangat nak g sekolah tu... hihi :)

    ReplyDelete
  5. wah xcited ian ! .. nampak sgt2 ceria bila nak mula school !
    comel iris ..
    kiss for her !! ;)

    ReplyDelete
  6. cantiknyer si bam bam tu......smart berul ian yer

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...