Isi dlm dua sampul tadi ialah.......................

semalam pagi....
kuar awal gak la..
sbb tak nak rebut2 ngan orang ramai
lepas sarapan kat umah..
kul 10.30 dah kuar..
destinasi pertama....
Aeon Seremban 2 (JJ)
and..sebelum comot2...
kami gie sini dulu..
kedai gambar
projeknya..amik gambar pasport
ha..ini la isi dlm 2 sampul tadi
gambar pasport....

masa Ian tadika dulu..takde la nak gambar pasport bagai
Iris nie..nak daftar jer nak gambar pasport
tu yg gie amik tu
and..alang2 dah amik gambar Iris..amik sekali gambar Ian
nanti darjah 1 .. nak gambar ker..senang, dah ada
mula2 Abang Ian
Ian..senang la
plus dia dah pernah amik kat tadika dulu
siap Mummy suruh senyum sikit..ok..
encem dah
and...
bila turn Iris...
duduk jer atas kerusi tu..dia dah masam..
emm..tu yg serius jer tu..
sama jer..dua2 pic pun senyum..hero encem Mummy
ha..kalau Iris senyum sikit mcm tu dlm gambar tu kan tomei....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. hehehe, iris seriusnya...kalu senyum lagi comel...

    ReplyDelete
  2. mummy!
    igt sy lg x?..mesti x igt..tp sy rindu kat bf comel sy Ian!hehe

    ReplyDelete
  3. lentiknye bulu mata abg tuh...adik plak kalo senyum mesti comey lam gambo tu..hihi..

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  4. samalah..alesha ngan aisy pun nak gambar passport...so dah bawak diorang gi snap jugak hari tu

    ReplyDelete
  5. masa kecik dulu memang klu amik gambo tak suka senyum selalu kena marah..
    tapi sekarang pantang nampak camera..

    ReplyDelete
  6. buat koleksi gambar guna gambar passport..mesti comelkan

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...