Lolichoc lagi..

rajin tak rajin gak la nie
saja suka2...
buat lolichoc lagi sikit
kali nie...
untuk kengkawan Ian
tahun nie tema (konon2nya la)..spiderman
so..here you go..
lolichoc spiderman

tanya gak Ian.nak bawak apa2 tak untuk kawan2 sekolah dia?
Ian say...tak nak..
so..takde la

nak kata Mummy Ayu nie rajin..tak jugak la
but maybe sbb minat
plus ni untuk anak2 kan
so..penat mcm mana pun..
kalau dah terfikir nak buat tu...mesti buat jugak
tak banyak, sikit mesti buat gak
plus...biar tak la tak cantik mana..but ok la...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. bila masa nak celebrate ank le
    kita ni rajin and syok semacam
    ahahhaa
    seronok ape bila kita fokus buat ni
    dulu2 masa fokus buat tuk kenduri adik aku tu
    amik ko.
    300 bijik aku sorang2 je yg buat.

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday to ian from auntie sue :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...