Projek hujung minggu lepas..

jumaat lepas kan cuti..
so........adala projek yg Mummy Ayu buat
bukan nie.....
semua dah siap2...
plus 2 kotak putih tu
hah.nie la yg Mummy Ayu buat jumaat lepas
fruit tarts
jumaat siang tu..buat kulit tart tu
kali nie...2nd time buat
lagi ok la..sbb kulit tart tu..nipis sikit.
hari tu buat tebal jer
malam tu...baru buat castard & susun buah tu
sbb sabtu tu nak pegi rumah mama Liza dah
ada kenduri doa selamat
tu yg buat 2 box 
adventure gak la
kali nie buat banyak
tapi hasilnya...
tidak menghampakan
yum yum...
dah siap.masuk peti sejuk.lagi cedap

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. sedapnyer la....klu dkt blh order je dr ayu....ya suka mkn ni....

    ReplyDelete
  2. SEDAPNYER.... xdpt jumpa ayu sabtu lepas ek... kirim salam kathubby ayu ye...dah pergi ke tnh suci pun dia kan.... rindu kat ayu n budak berdua tu

    ReplyDelete
  3. dari sehari ke sehari aida nak belajar buat tart ni. lom sempat. resepi da amik kat member... hmmm...

    ReplyDelete
  4. pandaiinyer buat kuih tart...sedapp tu...hehehe

    ReplyDelete
  5. dah lama gak tak buat fruit tart ni. wiken td nk buat tp bahan tak cukup...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...