Sekali 2 surat dapat semalam...

semalam dapat surat cinta
sekali 2....
emm...bukan surat saman
and
bukan gak surat warning
tapi......
v
v
v
v
v
v
v
v
v
surat nie....
surat dr sekolah Ian
masa dia bangun tukar baju tu
sempat la dia hulur kat Mummy...
satu...
surat untuk sekolah ganti cuti raya cina hari tu
kena ganti 2 kali sabtu
dah agak dah
and....
satu lagi
surat mesyuarat PIBG
ala..bab nie yg lemah nie
harus suruh Didi jer yg gie
Mummy..bab meeting2 nie...memang tak minat
harap2...Didi boleh la cuti bila meeting nie nanti....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. biasala PiBGG awal2 tahun ni cari duit la

    ReplyDelete
  2. Salam.mumy ayu,nak alamat yer.nak pos hadiah.kisahfirdausi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. agaknya satu mesia sama tarikh sekolah ganti ne kot sbb anak2 sy pon kena ganti sek tarikh yg sama..

    ReplyDelete
  4. sekolah anak saya tak de lak ganti...

    ReplyDelete
  5. bab meeting tu memang lemau nak pegi kan...nory mase zaman sekolah dulu, kalau dapat surat PIBG, tk bg pon kat parent, sbb parent nory mmg malas nak pegi pon...hehehhe

    ReplyDelete
  6. jue pun sama dapat surat sama pagi tadi dari farisyah...tarikh pun sama gak...hehehehhe

    ReplyDelete
  7. samalah... ila pun dpt surat ni jugak..tp dpt b4 cuti raya cina lg... tp meeting PIBG mmg kena pergi..tp asyik lupa nak reply je surat PIBG tu

    ReplyDelete
  8. lemah kan nak msk meeting nie
    blh jd ngantuk di buatnya

    ReplyDelete
  9. ya pun kena gak ganti cuti raya cina t....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...