Mentang2 la depan rumah playground
Kalau boleh....
Hari-hari
Tak kira pagi or petang..
Ian & Iris nak gie main kat padang
(tapi..bukan la time panas terik or hujan)

Contoh:-
Pagi...time Mummy sidai baju ker..
“Mummy..nak main kat pang boleh?”
Petang...bangun tido kul 4 lebih mcm tu..
“Mummy..dah petang, boleh main kat padang dah?”
Tak pun..kalau time tengah hari..
“Mummy..ada orang kat padang, boleh gie main?”
See......padang ajer la
Mummy Ayu punya syarat..senang jer
Kalau tido......(petang after lunch tu)...boleh kuar
Kalau tak tido..tak boleh kuar
Bukan apa..
Kalau diaorang tak tido, tapi kuar main gak..
Nanti pas magrib..masing2 penat..
Bila dah penat..mcm2 la ragamnya
Kalau tido..kejab pun tak pe la..
Janji..tido
Macam last week.....
Sabtu tu...Ian tak tido, Iris jer tido
Memang tak kuar main la....
Dlm pagar jer boleh main..
Padang..NO!
Iris plak..pesen dia..
Kalau nak kuar, Mummy pun mesti kuar
As usual.....manja kan
Hari Ahad..dua2 tido..
So..kul 6 mcm tu..masing2 dah siap dah..
Main time!

See..bukan main happy lagi
Time tu..takde orang plak
Padang tu..diaorang berdua punya la..


Time nie orang dah mula ada
Tapi..tak ramai sgt pun
So...memang ok la
Tengah2 main tu..
Ibu & my sis dtg..
Bawak Qiqi & baby jenjalan
Emm..lagi seronok la diaorang

Mummy Ayu plak..lepak kat bangku kat situ..
Layan novel...
Iris kalau kuar....Mummy pun kena kuar gak



mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. senang x yah pi jauh2 kan...nanti review tau pasal novel tu..along nak beli...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...