Jom solat!!

entry last for today...
nie pic semalam..
lepas solat magrib...
sekarang nie Ian & Iris selalu gak join time solat
tapi dah besar nie jrg la kacau..
Iris pun kenkadang
tapi Ian pun leh diharap jaga Iris
so..time solat
kalu diaorng tak layan kartun
kasi tikar sejadah kecik..
sorang satu...kasi Ian songkok..
Iris..kadang kadang nak pakai tudung..
kadang kadang dia pun nak songkok mcm Ian
but dia panggil songkok tu topi...
tapi mlm tadi..
Iris dah ok dah..sekali leka main hp Ian...
tapi time nie saja jer suruh diaorang pose
nak snap
tapi Iris tak pandang depan lak
Ian siap nak wirid
sbb dia selalu nampak Tok Abah dia buat..
moga sampai ke besar la macm nie..
amin..!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. Weeiii comel jer! Aminn...moga sampai besar camni ye..^_^

    oooh tak sabar nak tgk keadaan arif sebesar Ian ^_^

    ReplyDelete
  2. alala comeynye iris..hiks..cute..khusyuk layan henpon yek..

    ReplyDelete
  3. amin.
    insyaa Allah...
    sejuk perut mak ko,Ian oii..

    ReplyDelete
  4. aminn..kita sebagai parent kena selalu tunjuk contoh yg baik...baru anak2 ikut..hehe

    ReplyDelete
  5. wah, layan henpn yer Iris ni.. heheh.. mazhab ape Iris :)

    ReplyDelete
  6. heheh comei btol
    kecik2 ajar senang skit nk lekat kan

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...