Apa yg Iris takut sangat nak tengok tu???

nie plak pic malam semalam....
before gie amik daddy balik keja
semat gak singgah umah Tok Umi jab
hantar barang2 sekolah Ian untuk hari nie
senang sikit pagi..tak la kelam kabut
sampai2 tu...ada plak satu cerita nie
cerita nie memang Iris takut
yg kitaorg plak..(termasuk Mummy)..
bukan main menyakat
tu yg dia laju jer lari kat Acu dia
siap2 tutup muka lagi
sian.tapi kelakar..
Mummy un...sempat la snap2 gelagat iris time nie
tak cukup satu tangan
tutup dua2 tangan
ala...comel jer..
dia takut..tapi takde la sampai nangis2 pun
tu yg kitaorg ok tu
nak tau citer apa yg Iris takut nie??
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Iris takut ngan nie la....
Hantu Mak Limah
kalu dengar kitaorg nyanyi lagu enjit2 semut pun
dia dah marah dah..
"Icha takut la..."
kelakar jer...
kalu cita Zombi Kampung Pisang tu
mula2 dia takut..lama2 dia ok dah
nie dia baru tgk 2,3 kalu,...memang takut
tgk hantu Mak Limah tu
itu la kisah nya...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. hehehe..
    iris, iris..

    kalu aunty pun takut gak, hikhik

    iris bahasakan diri dia icha ek?

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....ana2 buah along tgok citer ni x muak2..heran...ntah apa yg sedap sgt citer ni x tau la..kelakar mmg la kelakar..ni sampai berulang kali tgok x muak yg buat heran tuh..

    ReplyDelete
  3. arif pun sllu takut je bila sebut antu mak limah, tp takut2 mengada2 je..hehe~!

    ReplyDelete
  4. hahaha..kalo iqy pon sure takut!!!hantuuuuu

    ReplyDelete
  5. hehehe..comei jek aksi iris tutup mata tuh..takut sungguh yek..zara plak suke jek tgk hantu kak limah nih..=p

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...